mercredi 29 février 2012

My naked palette was involved in an accident/ Ma palette Naked a été impliquée dans un accident

Hi everyone!
I have a very bad news today. Here's the story, I was doing my make up when my phone rang I had to pick up. But since I was late I kept on doing my make up while talking on the phone. Bad idea! I dropped my Naked palette on the floor and broke it! I'm sad, you have no idea! I hate broken things. I want my stuffs perfect.
Salut tout le monde!
J'ai une terrible nouvelle à vous annoncer. J'ai eu la merveilleuse idée de répondre au téléphone tout en me maquillant. Résultat, ma Naked palette m'a échappé des mains et s'est très lourdement écrasée sur le sol! Ma palette est ruinée cela m’exaspère je déteste lorsque mes affaires sont abîmées!

The good side of the story is I really think it's a sign send to me to go get the Naked2, right?!!! (that is finally available in France) I'll consider it.
What do you guys think? 
Have a lovely day gorgeous!
Le bon côté de l'histoire, c'est que j'ai le sentiment que tout cela est un signe, le signe d'acheter la naked2, non?!!! Je vais y réfléchir.
Qu'en pensez-vous?
Très bonne journée beautés!



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire