mardi 24 avril 2012

Shiny only when you wanna/ Briller uniquement quant on le souhaite

Hi lovelies!
This is what I use when I don't wanna  be too shiny, and to keep my make up fresh all day long. I love the smell of this setting spray it's the best I've ever tried! You guys I swear those things are legit, I can go to the gym run for an hour like my life was in in danger, sweat as if someone throw a glass of water on my face and my make up won't go anywhere!!
(MUFE mist and fix and HD powder)
Salut les filles!
Voici les produits que j'utilise pour ne pas trop briller et garder mon maquillage en place et frais toute la journée, je préfère ce spray fixant car de tous ceux que j'ai testé c'est celui qui a l'odeur la plus agréable! Honnêtement je peux aller au sport courir pendant une heure comme si ma vie était en danger et transpirer comme si quelqu'un m'avait jeté un seau d'eau sur la tête et mon maquillage ne bouge pas d'un poil!!
(MUFE mist and fix et poudre HD)
XOXO

2 commentaires:

  1. this sounds like a great product!
    ill have to try it!
    <3
    nailvarnishvixen.blogspot.com

    RépondreSupprimer